lördag 1 september 2012

Verkligen Villervalla


Svärmor shoppar igen.


Hösten är nog den roligaste säsongen att köpa kläder tycker jag. Kan inte säga varför men det är nåt visst med att bygga upp en mysig garderob för friska höstdagar och mörka vinterdagar. Så vad säger man om svärmödrar som en helt vanlig dag svänger förbi och överlämnar en sådan här kasse. Gilla. Eller tokgilla som någon på Instagram skrev. En hel uppsättning av svart och ceris/rött till Lilly från Villervallas höstkollektion. Nu kan vi verkligen mixa och matcha mellan alla plagg. Precis som jag gillar. Kunde inte låta bli att köpa lite matchande till lillebror också. Njae, än är han inte redo för ceris. Han får bli lite äldre först. Men att ta upp just det randiga tycker jag är matchande nog.


8 kommentarer:

  1. Så fina kläder, gillar deras koncept med mindre killiga och tjejiga kläder! Kram /Nellie

    SvaraRadera
  2. Så snyggt! Randigt är alltid rätt enligt mig ;)
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  3. Gilla-villervalla! :))
    superfina kläder!
    kram

    SvaraRadera
  4. Nämen åh, verkligen tokgilla! Vilken lyx! Villervalla har ju sååå mycket fint!

    Nu får du gärna kika in hos mig & tävla till dina små:)

    Kram Emma

    SvaraRadera
  5. Haha, vem gillar inte när mormor/farmor och övriga släktningar shoppar åt ens barn?! ;) Verkligen fina kläder din svärmor hade lyckats handla :D Min dotter fick den där randiga svart/vita som klänning med gröna leggings till, riktigt fint! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst blir man glad :) Klänningen och leggings låter jättefint!

      Radera