söndag 5 augusti 2012

Några dagar hos oss

Vi har fortfarande semester och det märks ganska tydligt här på bloggen; nästan en hel vecka utan inlägg. Vad många ni är som ändå kikar in varje dag, det glädjer mig. Tyvärr hinner jag inte förse er med dagsfärska uppdateringar men här kommer en hel hög bilder från veckans Instagram. Följ oss där om ni vill.


Pop-rea 3 för 2; summer 2013. Valter-killen övar i gymmet. Lilly rensar tårna i bilen på hemresan från mormor & morfar. Tålig kille i bilen. Mera rea-plagg till Lilly; Tumble n Dry. Kaffe och pralin.




Trädgårdstofflor på. Varm dag = solhatt + glasspinnar. Lek med gungan, dockan och morfar. Amerikanska pannkakor till lunch.  Mormor handlar till Lilly; klänning Noa-Noa, tyllkjol Name-It.



Nyduschad, okammad och busig storasyster. Chikcen Tikka på grillen. Nyvaken glad lillebror. Favoriter tillbaka på dusch-hyllan. Omflyttning i rabatten. Mad men säsong fyra.



  Mor & son & kvällssolen. Nyinköpta växter till altanen. Lilly provar alla solsängar på Plantagen. Pizzasallad var godare än pizzan. Familjemys på dubbelsängen. Hembakad tårta som vi bjöd farfar & farmor på.





Trifolium purpur både på vitt och svart bord (Ikea PS Sandskär brickbord). Kocken/maken bjuder på gnocchi i tomatsås från Paolo Robertos kokbok Mina fastrars mat. Timjan, basilika och persilja. Snöoxalis, Oxalis regnellii. Fjäderborstgräs i kvällssolen.

2 kommentarer:

  1. Vad mycket fina bilder! Helt rätt att ni njuter av sommaren och semestern istället för att blogga! Jag försöker uppdatera min blogg då och då, men det blir inte alls lika ofta som vanligt nu på sommaren! :-)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Oj så mycket fina bilder.

    Så härligt med ledighet tänker jag som snart ska till jobbet :-(

    Ha en fin dag

    SvaraRadera