måndag 27 augusti 2012

Lina levererar



Att få hem en matkasse och fem recept känns som räddningen i en körig vardag. Särskilt en sån här vecka med sjukdom och minimal ork av utebliven sömn. Då behöver man ju ännu hellre äta bra mat. Visst vill man ge sina barn "bra" mat. Extra kul tycker jag det är att vår två-åring äter precis vad som helst. Nja, inte ärtskidor och salladsblad. Men något mer kan jag inte komma på. Det enda hon reagerar på är om maten är väldigt stark men det är den sällan i Linas Matkasse. Hon är stormförtjust i Linas Matkasse. Jag med.

4 kommentarer:

  1. Ja vi var nöjda med Linas när jag vunnit en provomgång hos henne! Har ni barnkassen eller vuxen? Funderar på om vi ska köra igen, vi har så dålig fantasi i vår familj!
    Kram Helena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi har "vuxen", den heter Originalkassen numera. Vi har haft den i över två år och är supernöjda. Och precis som du skriver så får man bra variation på maten. Och man får "lära sig äta allt", även jag som vuxen :)

      Kram

      Radera
  2. underbart med en unge som käkar!
    här hemma kämpar vi på... ;)

    SvaraRadera
  3. Låter toppen! Vi har också funderat på att prova den där matkassen...

    SvaraRadera