torsdag 26 juli 2012

2012.07.26

12 kommentarer:

  1. Härliga, härliga bilder som man blir glad av!:)

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Sommar när den är som bäst!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det, gillar verkligen såna här dagar när man kan hänga i trädgården hela dagen. Hoppas ni har det skönt också!

      KRam

      Radera
  3. Härliga sommarbilder - du fångar verkligen känslan i dina fina bilder!

    SvaraRadera
  4. Härliga sommarbilder, kram

    SvaraRadera
  5. Riktiga sommarbilder! Det är så här bra livet ska vara!
    Kram Anita

    SvaraRadera
  6. Härligt! Jag förstår inte varför jag inte ser dig hos mig! Har lagt till dig hos mig flera ggr! Försökte igen alldeles nyss, men det gick inte!Ska försöka igen! Tur vi ses på insta!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  7. Jo nu funkade det, tror jag fast datorn säger att det inte funkar!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Lika fina bilder som vanligt:) Ni ser ut att ha det underbart! Vilket bildredigeringsprogram använder du dig av?

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack vad snällt sagt! Många bilder nu tar jag med mobilen för Instagram och då använder jag något av filtren i Instagram. Det händer att jag använder något filter i Camera +. Idag hämtade jag iDarkroom också. Annars använder jag Aperture på Mac:en när jag tar bilder med min kamera.
      Kram

      Radera
  9. Hej

    Vilken mysig dag ni verkar ha haft. Hoppas allt går bra där hemma med de små.

    Kram

    SvaraRadera