fredag 20 juli 2012

2012.07.19 - 2012.07.20

Det är semestertider och även om jag på ett sätt har mer tid eftersom maken är hemma har jag på ett annat sätt mindre tid för bloggen. Jag vill ju ge min tid till familjen nu när vi alla är hemma. Kanske tycker ni det är lite skoj att få några glimtar från Instagram istället?


Torsdag, en färgglad dag: Färgglada blommor. Skogens guld. På språng. Mera färg. Färgmatchning.




Fredag: Blommande trädgård. Mammamys efter 3-månaderssprutan. Nackövningar. Love. Fika på altanen.

5 kommentarer:

  1. Det där med instagram är riktigt kul:) SÅ söt han är:)

    Njut av sommaren & semestern!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej precis hittat hit via AnneP instagram. Här skall jag kolla in mer sedan!!:)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Instagram är kanon när man liksom inte har tid för det stora formatet. Fina skor du har förresten...jag har likadana :D Stor sommarkram

    SvaraRadera
  4. Vilka fina kollage du gjort med instagram-bilder!! Väldigt inspirerande- Kanske härmar ;) hoppas ok?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härma på du Anna, det blir jag bara glad för! Tack :)

      Radera