fredag 29 juni 2012

Längtan

I väntan på att min dotter, som har varit hos sin mormor och morfar sen igår, ska komma hem tittar jag på några videoklipp av henne i min mobil. Jag vet att hon har det hur bra som helst när hon är där och hon tycker det är så himla roligt men jag kan inte låta bli att längta lite efter henne ändå. Särskilt nu när jag vet att de sitter i bilen och är på väg hit. Här får ni också kika om ni vill. Videon är från april månad och som vanligt är det en liten dansuppvisning. Här till sången "Min ponny" som alltid lockar henne till att dansa och gunga i knäna. Det första hon säger är "lördag". Inte lätt att höra om man inte "vet".


7 kommentarer:

  1. Galet så söt! Visst är det tomt utan dom när dom inte är hemma?

    SvaraRadera
  2. Tänk så man kan längta efter dom kram Diana

    SvaraRadera
  3. Hihi! Så söt hon är Lilly! Vilken lugn och fin dans hon utför :-D Då Nelia dansar är det snabba snurr, hopp och lite mera disco över det hela ;-) Så roligt att få se! Nelia pratar och pratar nu, härmar allt man säger men det är ju så svårt att förstå vad hon säger ibland.
    Hoppas ni har det bra!

    Stor kram!

    SvaraRadera
  4. Tack för Köpenhamnstipsen. Kanske finns bikitrosorna i deras nätshop.
    Ha en bra dag! Anita

    SvaraRadera
  5. Men sötisen då! :-) Jag förstår att du längtar efter henne, även om du vet att hon har det bra! :-)

    Hoppas att ni får en mysig helg!
    KRAM

    SvaraRadera
  6. Sötaste! ÅH, jag vet hur man längtar. Spelar ingen som helst roll att man vet att de har det bra :)

    Kramar Kicki

    SvaraRadera