tisdag 27 mars 2012

Tre veckor kvar och magsjuk



Ikväll fattar jag mig kort. Att ha tre veckor kvar och vara magsjuk är ingen vidare kombo vill jag lova. I gravidapp:en från Libero står att det är dags att ladda med kolhydrater. Det får garanterat vänta några dagar till. Det står också att värkarna börjar bli starkare och oftare. Och jag kan säga att det ökas nog på ytterligare av magsjukan, trodde nästan att jag skulle föda mitt i alltihopa i natt. Att ha magknip i tarmar som redan är ihoptryckta av den stora magen, det gör ont.

21 kommentarer:

  1. Åh stackare, krya på dig vännen!

    SvaraRadera
  2. Usch, din stackare! Jag vet precis hur jobbigt det är, även om jag bara var i v 28 i min första graviditet när jag också åkte på kräket. Hoppas det lugnar sig så att du får gå hela tiden ut! Krya på dig! Kram

    SvaraRadera
  3. Men åh din stackare skickar över massor av kramar/Diana

    SvaraRadera
  4. Nej det är verkligen ingen härlig kombo, krya på dig!!

    SvaraRadera
  5. Nej. Åkte du på det. Stackars dig. Förstår att du känner dig rätt ynklig. Krya på dig. Kram

    SvaraRadera
  6. Krya på dig! Trist, med så kort tid kvar.

    SvaraRadera
  7. KRYA! Massa pepp till dig, du behöver ju alla krafter! Hoppas immunförsvaret begriper det. Du får äta myyyycket pizza sen ;)

    Kram!

    SvaraRadera
  8. Nej, fy sjuttton vad hemskt! Hoppas du kryar på dig fort och att du hinner vila och ladda upp dig innan förlossningen sätter igång!

    SvaraRadera
  9. Stackars, stackars dig och bebis. Krya på er! Så du hinner samla kraft till stora dagen :)
    Kramar

    SvaraRadera
  10. ååååå krya på dig... håller tummarna att det inte blir bebis född inatt...
    kramar i mängder

    SvaraRadera
  11. Fy fanken! Krya på dig massor och vila upp dig inför nästa strid. Stor KRAM

    SvaraRadera
  12. Tack ALLA för era söta krya-på-sig-hälsningar! Jag mår redan lite bättre idag.

    Kram Linda

    SvaraRadera
  13. Åh stackare!!!

    Skönt att läsa att du mår lite bättre nu här ovan.
    Hoppas du känner dig pigg och bra igen.

    Kram kram
    Johanna

    SvaraRadera
  14. Stackars, stackars dig! Sämsta tiden för magsjuka. Fy vad jobbigt.
    Krya på dig. kram

    SvaraRadera
  15. Usch usch krya på dig kram

    SvaraRadera
  16. Men stackare! Krya på dig!!

    SvaraRadera
  17. Jag tänker på dig ♥ söta du! Det måste vara fruktansvärt att få magsjuka just nu. Hoppas du mår bättre nu!

    stora kramar CC

    SvaraRadera
  18. Usch och fy! Krya på dig, gärna snabbt! :) Stor KRAM /Nellie

    SvaraRadera
  19. Ånej, stackars dig....
    Krya på dig så mycket!
    Kram

    SvaraRadera