onsdag 28 mars 2012

Tack för alla hälsningar

Magen i vecka 38 (37 + 0). Alltså bara tre veckor kvar.


Tack alla ni för era fina krya-på-dig-hälsningar! Det värmde mycket. Idag har jag bytt från pyjamas till vanliga kläder och jag känner mig faktiskt helt okey nu igen. Det tar ju ett litet tag innan man äter som vanligt men annars känner jag mig bra. Lugn i magen igen. Förutom bebisens kraftiga sparkar då. Det är utan tvekan en krabat med starka ben där inne.

Barnmorskebesöket denna veckan har redan flyttat två gånger på grund av magsjukan. Nu hoppas jag kunna gå på kontroll på måndag igen. 

8 kommentarer:

  1. Så skönt att du mår bättre igen. Se nu till att hämta alla krafter du kan inför stundande jättejobb, när du ska få ut den lilla krabaten :)
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Skönt att du är på bättringsvägen! KRAM Anna

    SvaraRadera
  3. Fina magen!!
    Skönt att det går åt rätt håll. Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Vad bra att du är på benen igen. Alltid skönt att sätta på sig vanliga kläder efter några dygn i pyjamas. :)
    Du har helt rätt om drömmarna. Tänk om man kunde besanna alla, då skulle man ju inte ha något att drömma om. Källare är verkligen ett plus enligt mig, det är liksom ett bonusutrymme. Jag skulle vilja ha ett träningsrum (där jag kan träna yoga och funktionell träning utan att behöva möblera om halva rummet) , ett hobbyrum (där man kan slipa och skita ner och sedan bara stänga dörren till man är klar) och ett pyssel/sy-rum. Som sagt, perfekt att ha i en källare. :)
    Kram! /Nellie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det låter som vi har samma drömmar precis om källaren :)

      Radera
  5. Fina fina magen! Skönt att du mår bättre igen.

    SvaraRadera
  6. Va skönt att du mår bättre igen. Kan inte alls vara roligt att vara magsjuk och höggravid =(
    Du har verkligen en jätte fin mage!

    SvaraRadera
  7. Oh My.. fy för att vara magsjuk och gravid... skönt att du mår bättre!

    SvaraRadera