söndag 25 mars 2012

Dagisskor till små fötter

 Fredag kväll och skorna invigs med att åka till farmor & farfar. Tjejen är redan trött och garderar sig med dubbla gosefiltar för bilfärden. Dubbla nappar också som ni ser.


Det blev ett par Glosteps från Timberland som ska fungera som dagisskor. Inte röda som jag visade här, men blå. Tack för era synpunkter i inlägget "Från ko till sko". Efter att ha hört er vara nöjda med denna modell tvekande jag inte längre och nu när Lilly har testat att leka i dom är jag mer än supernöjd. Skorna är så nätta och springvänliga.

Vi skippade alltså GoreTex-varianten för att den skon var så mycket "grövre" liksom. Lilly är ganska liten och nätt i sig och det blir så mycket sko att dra runt på för henne. När det regnar kommer ju ändå gummistövlarna vara på tänkte jag och ni har ju bekräftat min tanke även om detta. Det är verkligen fantastiskt att kunna få hjälp av er såhär via bloggen, tack!


Marinblå Glosteps från Timberland. Röda byxor från Polarn & Pyret. Den observante ser borrdammet efter elektrikern som satt in några "spottar" över taket vi källarentrén.

5 kommentarer:

  1. Fin hon är i det röda och med blå skor som bryter av. Kram

    SvaraRadera
  2. Jättesöta skor, klokt val :) kram Diana

    SvaraRadera
  3. JÄTTE fina skor =)
    Jag vill även önska dig en kanon trevlig måndag!!
    KRAM i stora lass

    SvaraRadera
  4. Så himla snyggt det blev med den nya beslysningen! En liten detalj som lyfter mycket. Kattpsykologin verkar har lyckats för nu går kisen på lådan igen. inte för att jag riktigt vet vad vi gjorde men nu är alla glada igen :D Kram och fin måndag

    SvaraRadera
  5. Så himla söt! Alicia somnade med två nappar igår, en i munnen och en som låg i handen.

    SvaraRadera