onsdag 29 februari 2012

Paisleymönstrad Noomi

Noomi klänning från Nova Star med en tunn vit underklänning.


I samband med att jag visade den läckra färgen Bubbel/Raspberry häromdagen nämnde jag ytterligare ett plagg från Nova Stars nya vårkollektion som var svår att motstå. Hade ni kunnat låta denna ljuvliga klänning hänga kvar i affären? Klänningen heter Noomi och har en bas i petrolgrön och paisleymönster i mer turkos samt bubbel-rosa och mörkare ceris/cyklamen.  Visst vore det snyggt att hänga på dragkedjetröjan i bubbel utanpå den här klänningen.


 Petrolgröna leggings i ekologisk bomull från Polarn & Pyrets vårkollektion passar utmärkt i färg till klänningen.


 
Den pailsleymönstrade klänningen har smock upptill och en volangrade nedtill. Ryggen pryds av ett litet Nova Star-märke.

5 kommentarer:

  1. Vilka underbara färger och mönster!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Dessa färger gör mig glad och se speciellt att på ett sådant sött plagg desutom. Jag vill ge dig en stor kram gumman och tacka för att du finns!!!!! Kram

    SvaraRadera
  3. Åh, vilken fin klänning. Jag hade likadana galgar i rött när jag var liten. Jag är 50plus.

    Kram

    SvaraRadera