torsdag 23 februari 2012

Mera Maison Belle i mitt kök

En fempoängare från Maison Belle, perfekt på spishällen.



Med denna köksspray får ni mitt sista omdöme för denna omgång av Maison Belle-produkter. Det blir inte vilken avslutning som helst utan en produkt jag vill lovorda lite extra. En riktig fempoängare. Om ni tror det skulle vara nåt för er kan jag tipsa om att Magasin Krantz lämnar 15 % rabatt på hela sitt sortiment som redan innan har ett ganska bra pris på många Maison Belle-produkter.


Doft: doft av apelsin och rosmarin som överraskade mig mycket positivt. Tyckte kanske inte att det lät så smarrigt men ack så fel jag hade.
Konsistens: Flytande något ytterst lite skummande. Perfekt för sparyflaskan.
Användning: Löser smuts och fett bra. Alldeles perfekt på spishällen och köksbänkarna.
Efter användning: Ger inga ränder eller fläckar.
Flaskan: Gillar utseendet på den bruna plastflaskan. Plus för att flaskan är återvinningsbar. Plus för den smidiga spayflaskan som har två varianter på sprut.
Pris:  69 kr / 500 ml.
Totalt omdöme: En köksspray som absolut kommer få finnas hemma hos mig en tid framöver. Passar fint både för att få en fräsch yta på köksbänkarna efter damm och smulor men även efter stekning och matlagning löser den fett och smuts bra. Jag använder den också när jag torkar av köksluckorna. G Doften är så härlig att jag ibland torkar en gång extra på köksbänken bara för att det ska lukta gott.
Betyg: FEM av 5.


Alltså, en fempoängare som jag varmt vill rekommendera.

9 kommentarer:

  1. Kan ju inte annat än klicka in och beställa efter dina fina omdömen!
    Ha en fin kväll!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi :) Ja då ska du ju passa på medan de har rabatt!

      Radera
  2. Älskar också Maisone Belle-produkterna!

    Sv; Ja imorgon kickar tävlingen igång, ska bli kul att se om ni också gillar mina favoriter!

    SvaraRadera
  3. Du har nog lyckats övertyga mig. Tror att jag måste prova dessa produkter snart.... :)
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. I alla fall godbitarna tycker jag du ska testa :)

      Radera
  4. Oj värsta! Ja, den hade gärna fått stå framme hos mig, sjukt snygg design!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst, utseendet borde också fått ett plus av mig. Håller med!

      Radera
  5. Tusen tack för tipsen om omdömet. Precis denna har jag klickat hem i diskmedel och spray, men det har inte kommit ännu. Ser fram emot att prova!Ha en härlig lördag! kram

    SvaraRadera