söndag 5 februari 2012

Faith, Future, Hope, Love

En fjärdedel av graviditeten återstår. Grått linne H&M Mama, blå jeans H&M Mama, grön kofta Tiger of Sweden.


Vecka 30 ( 29 + 3 ) och bebisen rör sig ganska livligt i magen. H*n är ungefär 41 cm lång och väger omkring 1,6 kg. De tio veckorna som återstår kommer bebisen att gå upp ungefär 200 gram i veckan. Det fina halsbandet fick jag av min vän Nina när jag väntade Lilly. Faith, Future, Hope och Love står det på var sin sida. Det bar jag med mig under den graviditeten och det följer mig även denna gång.

Faith, Future, Hope, Love.

12 kommentarer:

  1. Ååååhh vad fin du e!!! Drömmer mig tillbaka till magarnas tid.. Det var underbart!! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det fantastiskt på ett sätt, att det kan växa en bebis inuti sådär. Men för övrigt tillhör inte jag dom som tycker att graviditeten är en underbar tid. Vissa mår så bra som aldrig förr och tyvärr är inte jag en av dom. Men det är ändå värt varenda krämpa :)
      Kram Linda

      Radera
  2. Vad fin du är!!! Liksom halsbandet:) ja, fast på ett annat sätt då...;)

    Ja visst var Loreen klockren för final direkt!:)

    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Vilken fin mage du har.....jag tror att det blir en flicka jag!!!! Hade rätt då det gällde mitt senaste barnbarn....två flickor sedan tidigare ..och en pojke blev det...precis som jag hade sagt!!!!! Ha en fin vecka!!!!!Kram EvaMarie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Å vad spännande att se om du får rätt även denna gång. Jag har en lite liten svag känsla att det är så också. Ha en fin vecka du med! Kram

      Radera
  4. Så fin mage! Jag var stor som ett hus i vecka 30 .... mitt i sommaren. Inte lång tid kvar nu! Spännande!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Magen är nog dock lite större än vad den ser ut här, det är så olika vad man har för kläder hur stor den ser ut. Jag känner mig som ett hus ungefär :)

      Radera
  5. Fin mage, fint smycket och fina kläder. Bra där :)
    Kramar Kicki

    SvaraRadera
  6. Superfint smycke!! Kraam!

    SvaraRadera
  7. Underbar färg på tröjan och strålande vackra bilder!

    SvaraRadera
  8. Underbara mage! Åh vad jag älskar att vara gravid och nu blev jag avis på dig :-)

    SvaraRadera