söndag 29 januari 2012

Mössan bakåfram och favoritpyjamas



Pyjamas, mössa på fel håll och skor. Inomhus.


När jag kikade in hos Elin och Alva som visade en pyjamas från Geggamoja blev jag påmind om att jag inte visat korten som jag tagit på Lilly i julklappspyjamasen. När ni alla andra bloggare visade era julklappar hakade jag på och började fotografera men som så ofta glömde jag att publicera och sen känns det som tillfället är förbi. Men nu struntar jag i att tillfället är passé och bjuder här på några mellandagsbilder. Denna pyjamas från Geggamoja är verkligen värd att visa, den ligger absolut högst på pyjamaslistan. Har till och med puttat ned Polarn och Pyrets pyjamas till en andraplats. Lindex pyjamas har vi på tredjeplatsen men nackdelen är att deras tryckknappar är alldeles för lätta för Lilly att knäppa upp. Vad har ni för pyjamasfavoriter?


 Lilly gillar att klä på sig själv, att mössan hamnar på fel håll kan väl inte göra så mycket.




8 kommentarer:

  1. Så underbart söt hon är er lilla dotter!!!! Fin i både bakåtvänd mössa och pyamas!!!!! Ha en fin vecka/Kram EvaMarie

    SvaraRadera
  2. Här behövs ingen färganalys. Matchar perfekt till ögonfärgen. Underbart!

    Anita

    SvaraRadera
  3. Vilka sötnosar o så gott med våfflor! Tänk Pngu, kan sakna tiden när mina döttrar var små! Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Jag avskyr att sälja på blocket. Jag har försökt med barnens kläder. Jättemånga är intresserade men när det väl kommer till kritan inser de alltid att det blir för dyr frakt. Att sälja en barnbyxa här och en barnbyxa där är mer jobb än profit. Jag har åkt iväg på sån här billoppis ett par gånger och sålt ganska bra. Mollys kläder har gått som smör i solsken. Inte killarnas. Prylar i garaget har jag inte. Jag sparar inget. Där står bara julpynt och vintergrejs som vi använder. Så tyvärr. Jag har funderat på det. Vissa Odd Molly plagg funkar såklart att sälja, men jag tror jag har sålt det jag inte vill ha. Tack för tipset ändå. Kram

    SvaraRadera
  5. Hej!

    jag har M i HoL klänningen och har M även i tröjan. Jag köpte denna tröja i annan färg för ett par år sedan och tyckte att den var tajt i början men den har töjt ut sig helt klart. Vet inte om det hjälpte dig ngt ; )

    nu väntar man bara på nya HoL-kollektionen eller vad säger du? : )

    Ylva

    SvaraRadera
  6. Vilken sötnos!

    Åh vad gott det såg ut med våfflor nedan. Måste ha det någon dag.

    Hoppas du haft en fin helg!

    Kram
    Johanna

    SvaraRadera
  7. Wiiii så söt Lilly är. En liten buse. Precis som Dixie! Dessa blåa stora ögon får en att göra vad som helst, ellerhur? Dixie vet precis hur hon ska titta på en när hon vill ha något. Kram towe.

    SvaraRadera