lördag 24 december 2011

Att ha julefrid


6 kommentarer:

  1. ♥ God Jul! Jag står just med väskorna packade för att åka till föräldrarna. Hoppas att du också får en fin helg med familjen.

    Stor kram!

    PS1 vad roligt att du fick upp julgardinerna ändå tillslut :D Jag lyckades inte...i år..

    PS2 jag bestämde mig för de bågarna jag visade ändå. Så nu är det bara att vänta en vecka eller två :D

    SvaraRadera
  2. Underbart med julfrid:)
    Önska dig en trevlig julhelg med mycket kärlek och god mat ♥

    kram CC

    SvaraRadera
  3. JUlfrid är just av de flesta av oss strävar efter. Dock tror jag att det är få som får uppleva just detta. De flesta ägnar massor med tid åt att se till aatt andra har de bra och i köket tillbringas det massor av tid i.

    Julefrid är väl meningen med julen, egentligen :-)

    Ha en fortsatt fin julhelg

    SvaraRadera
  4. Hej där Vi mår bra och har haft en mysig jul. Jag hade tydligen bihåleinflammation. Har fått tabletter så nu mår jag bra, tack. Hoppas er jul här varit fin.

    SvaraRadera
  5. Tack tack. Hittade det på Duka för evigheter sedan. 19 kr/st. Löjligt billigt. Jag köpte så många att jag kan ha nobelfesten här. God fortsättning /Sahra

    SvaraRadera
  6. Halloj!
    Vilken mysig jul ni verkar att ha haft. Det gläder mig.
    Och MYCKET mat ;)

    Tack för krya-på-mig-hälsningen. Det värmer.

    Hälsningar
    Yohanna

    SvaraRadera