fredag 11 november 2011

Att fotografera

Äntligen har jag skapat en struktur för mina bilder och flyttat över mina arton hundra som jag hade i kameraminnet. Det är så roligt att ha en kamera att fotografera med igen. Jag tror Lilly nästan hade hunnit glömma vilken jobbig morsa hon har som ska knäppa massor av bilder. För om hon är som sin far gillar hon inte att fotografera. Då kan man heller inte förstå att man måste ta tjugo bilder på samma motiv och sedan ändå bara bli nöjd med Ett enda. Men sån är jag. Jag knäpper och knäpper, när jag väl gör det. Allt eller Inget, ni vet. Här är några bilder i samband med tisdagens dans.



5 kommentarer:

  1. Vilka blå härliga ögon, nästan så man drunknar i dom

    SvaraRadera
  2. Underbara söta Lilly! Vilka fina ögon hon har. Hoppas ni får en härlig helg. Jag ska jobba imorgon och fira min födelsedag lite i förväg och på söndag firar vi farsdag. Lite mysigt att få fira att vi är föräldrar tycker jag :) kram kram

    SvaraRadera
  3. Vilka fina klara foton, känns som man kan ta på det i bilden.
    Jag vill verkligen ha en ny kamera :)

    Kram Mrs G

    SvaraRadera
  4. Åååhhh...vill ju bara krama denna goding!! Längtar efter er!
    Kram kram

    SvaraRadera
  5. Hihi, jag är också sån. Man klickar och klickar och sitter sen för länge och klurar på vilken bild som blev bäst :D

    En fin helg till dig!
    Kram

    SvaraRadera