måndag 19 september 2011

Frukostsmoothie i apklänning

Här är tjejen som verkligen gillar allt i matväg hon får smaka på. Något av det bästa hon gillar att dricka är smoothie; ananas/mango/banan eller jordgubb/banan blandat med vanlijyoghurt. Allra helst ska hon dricka ur mitt glas och stå mitt mellan mina ben när jag sitter i soffan. Det verkar vara något särskilt med att äta de vuxnas mat nu, det lockar mycket mer än barnmatsburkar... Det kan jag i och för sig förstå, men ibland är burkarna smidiga.


Att hon precis druckit en flaska välling verkar inte vara något bekymmer när det serveras smoothie.

Klänning från LiandLo som farmor har varit och inhandlat tillsammans med mysiga tajts. (Bild: liandlo.com)

3 kommentarer:

  1. Maten från mammas tallrik är alltid godast även om det ligger samma mat på pluttens tallrik. Det slår aldrig fel. Klänningen är jättesöt och Smoothie är mumsigt.

    SvaraRadera
  2. Vilken rolig bild!
    Smoothien ser nästan självlysande ut...

    kram

    SvaraRadera
  3. Jag håller med Lilly, jag hade också hellre valt smoothie än barnmatsburk. ;) Hon är för go er lilla tjej och apklänningen är hur söt som helst. :)

    Kram Lotta

    SvaraRadera