fredag 12 augusti 2011

Fyrklöverstur


Ser ni något fyrklöver?

Klöver hit och klöver dit och ännu har jag inte visat resultatet av ogräsmedlet. Har inte hunnit får ordning på mina bilder från digitalkameran så för tillfället är det bara mobilshots som visas här. Kan avslöja att jag inte är helt hundra nöjd men det är i alla fall betydligt mindre mängd klöver i gräsmattan nu.
Nu kommer ni nog dock tro att jag är galen när jag drar hem såhär mycket nytt klöver till trädgården. Denna gång som krukväxter :) Tokigt va?! Jag har en stor kvadratisk kruka med fylld klöver på altanen. Tänk att där gillar jag dom riktigt mycket men jag avskyr dom i gräset. Och jag har faktiskt hittat några fyrklöver bland kruk-klövern, det måste väl tyda på kommande tur.

1 kommentar:

  1. Hej Linda! De blommor du tyckte var fina är en storblommig Bacopa ( snöflinga).Ta hand om varandra,Kramar till er, extrakram till söta Lilly,Monika.

    SvaraRadera