tisdag 16 augusti 2011

Dansar gör vi också

När vi inte spelar fotboll eller är i lekparken så läser och sjunger vi ganska ofta. Dansar gör vi också. Här får ni se Lillys dans, första videoklippet är filmat för drygt en månad sedan och det andra för drygt en vecka sedan. Man kan nog inte säga att dansstilen har utvecklats så mycket dock :)

Idag sjöng Lilly med i låten Lilla snigel. Å vad man blir varm i hjärtat när de små utvecklas och lär sig nya saker. Jag hoppas kunna spela in hennes sång snart, tyvärr blir det nog svårt att göra det utan att min sångröst också kommer med ;) Visst är det hemskt att höra sin egen röst på videoklipp. Nu får ni börja med att bortse från min bebisröst när Lilly dansar. Men den bjuder jag på. Lilly gillar den i alla fall. Och det gillar jag.


Tryck på Play-pilen för att starta.
Lilly dansar till favoritlåten Give me everything.


Tryck på Play-pilen för att starta.
Lilly dansar till favoritlåten Give me everything.

1 kommentar:

  1. Sötaste!!! Rätta takterna Lilly!
    Och vilken vacker röst du har, samt dialekt :).
    Kram/ Jennifer

    SvaraRadera