måndag 29 augusti 2011

Busa med blixten

Det går ju inte en dag utan att jag höjer mobilen för att ta ett litet foto. Jag brukar ha blixten avslagen eftersom jag inte gillar resultatet med blixt (bevis nedan), men idag var den på auto och oj vad det blixtrade. Lilly blev smått överraskad och trodde nog att jag busade med henne. Hon tyckte det var så roligt så hon knep ihop hårt med ögonen och sedan spärrade hon upp dom igen, om och om igen i väntan på att det skulle blixtra igen. Men det kom ingen mer blixt. Men mycket bus och skratt blev det. 

De fina kläderna Lilly har på sig fick hon av kusinerna i helgen. Lilly har spenderat hela helgen hos sin mormor & morfar och kusintjejerna passade då på att ge Lilly en present som tack för de ärvda kläderna. Gissa om mamman blev glad när hon hämtade sin dotter  :) Blommig topp och randiga leggings från Polarn & Pyret. Byxorna är liksom finstickade, så sköna! Men nu var det ju egentligen bustjejern ni skulle få se. Ni förstår nog att vi busade ordentligt med tanke på hur suddiga bilderna är. 



11 kommentarer:

  1. Men oj vad stor hon har blivit! Nu när jag tänker efter så är det snart 3 månader sen jag såg henne sist. Tänk vad tiden går fort. Vore trevligt att ses snart! Kram

    SvaraRadera
  2. Mums vad god din äppelpaj ser ut! Jag tror att jag också måste offra mig :D

    Håller med om att kommentarer är lite som paket på julafton. Jag är så himla nyfiken med och vill kolla bloggen ofta för att se om det trillat in nån ny.

    Kram, kram

    SvaraRadera
  3. Vilken liten sötis :)

    Håller med dig fullständigt, betalar hellre lite extra om det är bra för miljön, säkert även för oss om man tänker på alla kemikalier de påstår finns i nya kläder!!

    Anna

    SvaraRadera
  4. Jag håller med. Jag tycker inte heller om blixten men ibland får det bli autoläge i alla fall.
    Mycket söt liten tjej!

    SvaraRadera
  5. Åh vilken liten busig sötis!

    SvaraRadera
  6. Hej! Ville bara titta in för att önska härlig helg! Hos mig skiner solen och nu är det dags att ta tag i dagen :D

    Kram, kram

    SvaraRadera
  7. Vilken söt liten busa hon är er lilla tjej och det är ju galet vad hon växer. Känns ju som det var igår hon bara var liten. :)

    Tack snälla Linda för all uppmuntran angående mitt skrivande! Du är för rar och dina ord värmer så gott. Stor kram till dig!

    Ha en fortsatt fin söndag (jag hoppas att ni har samma underbara sommarväder som vi har)tillsammans med din fina familj!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  8. Såå härliga bilder! Vilket litet busfrö :)

    SvaraRadera
  9. Om du vill så finns en sak till dig inne hos mig :)

    SvaraRadera
  10. Naaaw. Så sjukt go. Otroligt söt tjej!
    Jag är sämst på att kommentera, no time. Men tittar in här titt som tätt så du vet.
    Ha det bra! O tack för dina rader hos mig.
    Kram/Jennifer

    SvaraRadera
  11. Så fina kläder på en fin tjej! Och jag håller med, blixten är inte att föredra när man fotar.
    Kram / Kristina

    SvaraRadera