söndag 31 juli 2011

Ganska rött

Idag fick röda solhatten äntligen komma till användning igen. Lilly leker vid sitt sand- och vattenbord.
Tyvärr hann vi inte blåsa upp stora poolen idag men röda gummikorgen var visst lika mysig.
Granndamen kom med en hel låda röda klarbär. Mmmm så gott.
Grillad lax i lime- o röd chilimarinad med spenatstuvning. Första dieten någonsin. Idag började jag GI fas 1 som innehåller få kolhydrater, jag gör det för att försöka bli av med ett sötsur jag har byggt upp. Middagen blev i alla fall väldigt god. Marinaden var grym och ni hittar den HÄR.

2 kommentarer:

  1. Vad coolt du har gjort med fotot med solhatten :D
    Och vad god laxen ser ut! Vi har latat ner oss totalt och när vi inte äter ute lever vi mest på turkisk yoghurt (ny vana efter grekland) och glass. Är det sommar så är det :D

    Hoppas att du får en fin dag!
    PS Lilly är så himla söt. Hon är lite lik en av mina vänners döttrar som är en sån go liten tjej!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Snygga bilder!

    Lakanen hittade jag i Ängelholm. Butiken heter Inne och finns på Storgatan. Kan inte hitta att de har webshop.Kanske går att få dem att skicka :)

    SvaraRadera