fredag 10 juni 2011

Kalasklänning


Fina Lova i sin underbara klänning. (Foto: Sara Landstedt på Day Fotografi för Sofia på bloggen Lova Majken Beijer)

Lova som var med på barnkalaset i onsdags hade en sådan underbar kalasklänning. Färgen var blek petrolgrön och tyget var tyll. Så ljuv, så underbar att jag var tvungen att fråga Lovas mamma var man kunde köpa sådana där godbitar till sin dotter. Märket heter Pomp De Lux och är danskt. Jag har hört talas om det tidigare men inte sett kläderna. Jag hade dessutom sådan tur att webshoppen säljer ut de kläderna som finns kvar i sommarkollektionen till halva priset. Självfallet har klickat hem en till Lilly. Om du också vill fynda fina kläder till fina priser hittar du deras hemsida HÄR.
Lova har en egen blogg, besök henne gärna HÄR.

2 kommentarer:

  1. Ljuvligt fint! Jag gillar också Pomp de Lux och köper gärna det märket till min dotter. Allt jag köpt är underbart fint.

    SvaraRadera
  2. Tack för länken och råd om bebiskläder :D Jag behöver verkligen...och jag behöver lite hejd på mig när jag ska köpa present med. Allt är ju så gulligt när det är i miniatyr och det är toksvårt att välja! Hittade en supermjuk tröja med sparkdräkt med liknande mönster som Lillys moln.

    Hoppas att du haft en skön dag!
    Stor kram

    SvaraRadera