onsdag 11 maj 2011

Spirello/twister

Polarn & Pyret från topp till tå; solhatt, tröja, byxor och strumpor.
Som den klädtok jag är kan jag inte låta bli att visa er denna färgglada uppsättning. Jag brukar hejda mig många gånger när jag är på väg att göra klädinlägg, tänker att det kanske inte intresserar någon mer än mig... Eller finns det fler där ute som har barn som är roade av klädinlägg??? Sen man fick barn har shoppingvanorna ändrats lite. Nu har man liksom inte tid att kolla in alla butikers utbud innan man bestämmer sig, utan med ett barn i vagnen så får man bestämma sig snabbare. Då är det inte så tokigt att fått lite tips på godbitar redan innan man beger sig till affären. Att få tips genom bloggar är något jag själv gillar. Hur som helst, denna pigga uppsättning kan jag inte låta bli att visa er. Visst blir man glad av de underbara färgerna. De får mig att tänka på någon glasspinne, Spirello/Twister tror jag. Och jag blir även glad att vi har så många som vill skämma bort vår lilla flicka. Igår var vi på Polarn & Pyret med Lillys gammelfarmor som ville köpa en skjorta till Lilly. Så förutom en skjorta blev det även denna fina uppsättning. Och snabbt gick det. Inget velande. Lyxigt när man själv slipper betala.
Heter den Spirello eller Twister egentligen?

4 kommentarer:

  1. Di får gärna tipsa om klädinköp! Det blir mycket renande via bloggar och siter nu för tiden. Jag har även börjat handla ännu mer på nätet sedan jag fick barn. Så smidigt!

    SvaraRadera
  2. Hej Sofie! Samma här, babykläder går jättebra att handla via nätet tycker jag. Vilka är dina favoritställen? Babyshop.se är min favorit men även oiidesign.se och Jollyroom.se gillar jag.
    Hoppas du och din lilla flicka mår bra!
    kram Linda

    SvaraRadera
  3. Men jösses vilken fin uppsättning! Jag älskar färgerna! :)

    SvaraRadera
  4. Underbara kläder och de passar ju bra ihop. Härliga färger. Det är din blogg. Då bestämmer ju du innehållet :) jag läser gärna om klädinköp. Bra att få inspiration. När är det ni åker? Jag vill så gärna åka men Simon fick mig att inse att pengarna behövs till mycket annat istället. Och det stämmer. Vi hoppas på en fin sommar här hemma istället :)
    Kram

    SvaraRadera