tisdag 17 maj 2011

Sommarkläder packade

Strykjärnet har gått varmt hela dagen och nu äntligen är nästan allt nedpackat. Vår resa som egentligen skulle varit en egyptenresa bär nu istället av till Turkiet. Det var 13 år sedan jag var i Side så det har garanterat ändrat sig sedan dess och det ska bli spännande att se förändringen. Som ni ser av bilderna har jag bestämt mig för solglasögonen. Valde ju mellan två olika häromdagen. Är så glad att jag äntligen tog mig i kragen och köpte ett par. Sommarkläderna är framplockade och årets nya bikinisar kommer från H&M. Rutiga med guldspänne och guldpärlor, lite klassisk och trendig på samma gång. Gör ni som jag; använder samma modell i två färger? Det är annars ett hett tips från mig. Då syns inte de vita solmärkena när man växlar från en modell till en annan. Då kan man också byta enbart överdelen eller underdelen och man matchar ändå lite grann. Bäst att återgå till den sista packningen. Vi ska ge oss iväg hemifrån hutlöst tidigt så helst ska all packning vara i bilen redan ikväll. Jag brukar alltid packa "fem i tolv" och denna gång är vi ute i lite bättre tid även om vi har en del kvar... Ha en härlig vecka alla bloggisar så ses vi här om en vecka igen!


 


6 kommentarer:

  1. Ha nu en helt underbar semester och bara njut!!! Tack för tipset om bikinisarna.

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni får en varm , och en avkopplande semesterresa. Kram, Monika

    SvaraRadera
  3. Åhå vad ni ska ha det trevligt. Njut av värmen och vyerna.

    SvaraRadera
  4. Hoppas ni får en fantastisk resa! Njut av värmen! Kram

    SvaraRadera
  5. Åh, jag hoppas ni får det helt underbart! Njuuut!

    Kram!

    SvaraRadera
  6. Tack för dina stöttande ord hos mig!!

    Kul att du lämnade en kommentar, då hittade jag dig :)

    Anna

    SvaraRadera