torsdag 19 maj 2011

All inclusive

Handledsbandet som gav mycket ät- och drickbart.
Sitter vid polen med ipaden i handen, solen värmer och det är bara att visa armbandet när man blir sugen på något. Tänka sig att man trots det inte kan hålla sig ifrån bloggen. Haha. Det är första gången vi åker All Inclusive och än är jag verkligen inte besviken. Igår bjöds det på en fantastisk turkisk buffe, så många fina och spännande rätter med otroligt goda smaker. Några bakverk på efterrättsbordet var som rena konstverk. Kika på min reseblogg framöver om du vill se dessa mästerverk. (kommer dock inte uppdatera resebloggen förrän vi kommer hem) Detta är Lilly första semesterresa och hon har verkligen skött sig exemplariskt. Allt har gått mycket smidigare än vad jag trodde. Men vi bor ju visserligen på ett barnanpassat hotell. Nu ska jag snart bada med min lilla tjej. Hon älskar att vara i polen. - Posted using BlogPress from my iPad

5 kommentarer:

  1. Åh, vad härligt det låter! Vi hade också All inclusive när vi var på Mallorca förra året, jättesmidigt när man har barn och jättegod mat.

    Må så gott i värmen!
    Kram Charlotte

    SvaraRadera
  2. Gud vad härligt! Jag ojar mig och försöker sörpla i mig sol genom din bild :D Så himla kul att du bestämde solisar med. De ser superfina ut!

    Ha en härlig semester!
    Stor kram Marie

    SvaraRadera
  3. Det låter superhärligt! Ha en fortsatt skön semester.

    SvaraRadera
  4. Va underbart!!

    Har också bara hört gott om all inclusive när man har barn :)

    Njut, njut, njut!!

    Kram,

    Anna

    SvaraRadera
  5. Åh så härligt!

    Jag har bytt blogg från millashus till midlashus.blogspot.com

    kram

    SvaraRadera