lördag 26 mars 2011

Piffigt i tallrikshylla

Vit tallrikshylla från danska Oliver Furniture. (www.oliverfurniture.dk)
Dessa bilder från Oliver Furniture gillar jag, både hyllan i sig och piffet i hyllorna är snyggt. Jag skulle så gärna vilja ha en på Lillys rum där man kan ställa några fina böcker och andra prylar. Vilken tur att vi ska på middag hos ett par kompisar ikväll där mannen i huset gillar att snickra. Vi får se om han har tid och lust att ta emot beställning på en sådan här.
Ljusgrå tallrikshylla från danska Oliver Furniture. (www.oliverfurniture.dk)
Svart tallrikshylla från danska Oliver Furniture. (www.oliverfurniture.dk)

3 kommentarer:

  1. Kul att använda hyllorna till något annat än tallrikar.

    SvaraRadera
  2. Det var en bra idé med hyllorna! Jag har sett det i någon blogg med, kanske var det Me and Alice...

    Tittade på dina markinsbilder och jag förstår att det inte är lätt att välja. Har ni bestämt er ännu? Jag tror att det blir fint vilket som men ljust är alltid härligt.

    Jag jobbar som härdfysiker på Ringhals, inte det mest populära jobbet just nu och man vill knappt berätta det, lite som att säga att man jobbar på SJ. Blev nyfiken tillbaka...vad gör du?

    Stor kram och ha en fin söndag!
    marie

    SvaraRadera
  3. Vilka bedårande tallrikshyllor! Har en i sonens rum men behöver en till lillskruttens rum och en i köket vore ju inte fel :)

    SvaraRadera