torsdag 31 mars 2011

Härliga färger och kombinationer

Kläder från Polarn och Pyret. (Bilder: www.polarnopyret.se)
Helt plötsligt verkar Lilly ha vuxit ur hela sin garderob. Det är underbart att hon växer som hon ska och jag har tycker verkligen det är jätteskoj att handla kläder, däremot känns det kostsamt när hon växer ur allt på en gång. Särskilt när man som jag har svårt att välja ;)
Se så fint man kan kombinera tio matchande plagg, då har man helt plötsligt inte bara 5 kombinationer utan minst tolv. Polarn & Pyrets vårkollektion har så härliga färger. Vi får väl se om några av dessa röda och lila plagg får klä min tjej i vår. Vi ska ju på semester till Turkiet i maj och då måste man ju vara redo att möta sommaren med kortärmat och klänningar.
Hon behöver som tur är inte gå naken nu heller för svärföräldrarna var och handlade till henne i min favoritbutik Krakel häromdagen. Det finns inte en möjlighet att klädköpet blir fel när det inhandlas där. Allt vi fick föll både mor och dotter mycket väl i smaken. Å så roligt det är när man får finfina kläder, det tycker i alla fall en klädtok som jag.
Regnsbågsfärgad mössa, tomatröda byxor och dragkedjsjacka från Villervalla.
Ceris body med stjärnor från JNYdesign.
Hängeljeans från Ej Sikke Lej.
(Bilder: produktbilder från respektive klädmärke)

2 kommentarer:

  1. Gillar lila!! Behöver också köpa nytt till lillstumpan, hon har också växt ut det mesta:) Kanske har jag snälla svärföräldrar jag med, vem vet?! Kram Charlotte

    SvaraRadera
  2. Jättefina kläder, kul när svärisarna överraskar med fina kläder!

    //Moa

    SvaraRadera