onsdagen den 12:e januari 2011

Oemotståndliga krämer



Babyvård från Estelle & Thild. (Bild: www.estellethild.se)
Visst är man glad när man fyndat. En känsla av nöjdhet infinner sig när man lyckas hitta det man önskar till rabatterat pris. Idag hittade jag av en slump produkterna från Estelle & Thild till väldigt bra pris. Jag har gått och tittat på dom tidigare men varit lite för snål. Idag hittade jag en presentförpackning som gjorde att produkterna blev 30% billigare än styckpris. Denna presentförpackning var sedan sänkt till halva priset. Kan inte förstå vad det är med krämer, jag kan bara inte motstå dom.
Jag skulle hinna bli 33 år innan jag slutligen hittade krämerna till mig själv som gjorde mig så nöjd att jag kunde sluta köpa hem en herrans massa söta små tuber och burkar. Nu verkar det som jag ska prova mig igenom marknadens babyprodukter också... Man kan ju inte vet om de är bra eller ej, och framförallt passar en själv eller inte, om man inte har provat. Vad har du för favoriter bland babyprodukter? Hittills håller jag Weleda högt men vi får väl se hur topplistan ser ut efter att vi använt ovan produkter.
Vill du också fynda dessa babyprodukter, besök Apoteket Hjärtat.

14 kommentarer:

  1. Grattis till fyndet, visst blir man glad när man hittar fynd som framför allt är till en själv. Har läst om dessa produkter, spännande, du får redovisa hur de är. Själv fyndade jag produkter från Biotherm när jag var i Stockholm här om veckan, är än så länge nöjd.

    //Susanna

    SvaraRadera
  2. Linda! Jag undrade just varför det inte syndes några inlägg från dig. Då hade din blogg fallit bort från min favoritlista!! Det har hänt mig flera gånger med andras bloggar, har du varit med om det?

    Nåväl, har hunnit läst lite om dina inköp av jacka (bra val!) och babyvård (söta förpackningar)...älskar att fynda.
    Hoppas vi ses på min blogg igen!

    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. @Susanna: Biotherm har ju många härliga produkter. För tillfället gillar jag särskilt serien "D'Energie", jag tycker doften är så behaglig och fräsch. Härligt att fynda och särskilt när man blir nöjd med produkterna. Du får och redovisa för dom sen *nyfiken*. Kram Linda

    SvaraRadera
  4. @Helena, hej!
    Nej det har jag nog inte varit med om, eller inte märkt i alla fall. Kanske jag borde kolla igenom min lista också... :) Kul att du hittade tillbaka ändå. Jag kommer absolut att titta in hos dig igen! Vi ses! Kram Linda

    SvaraRadera
  5. Har också gått och sneglat på Estelle & Thilds fina förpackningar, men ännu varit lite för snål för att testa. Just nu kör vi Änglamarks babybad som tvål och Locobase Repair som fet kräm på vintertorr hud. Funkar fint! Kram Sofie

    SvaraRadera
  6. Snygg jacka! Jag skulle också ha valt den svarta :-)

    Jag använder bara Weledas produkter och har aldrig hört talas om dessa du visar. Det var då otroligt fina flaskor må jag säga om man jämför med weledas fula. Berätta gärna vad du tycker om Estelle & Thild :-)
    Jag vill ju gärna ha ekologiskt och naturliga produkter till lillan och det verkar ju dessa vara.
    Var hittade du det du köpte på halva priset?? Har nu läst om dem och vill ju HA!
    Ha en fin kväll!
    Kram Sara

    SvaraRadera
  7. Haha.. tänk om man kunde läsa!! Apoteket hjärtat var det ju ;-)

    SvaraRadera
  8. jag sneglade också på dessa häromdagen men det blev inget. är ju så rysligt svag för fina förpackningar så kanske går tillbaks och investerar lite :)

    SvaraRadera
  9. Hej Du!
    Du är bra härlig du med :). Tack! Önskar jag haft tid att läsa alla dina fina inlägg, men snart så!!! Det blidde den gråa jackan ja, snygg o du gjorde verkligen rätt val. Ja bara lekkläder nu, gärna med knäskydd för man befinner sig på golvet 90 % av tiden hihi.
    Kram o trevlig helg

    SvaraRadera
  10. @Sofie: Tack för tipset om produkter. Kanske har även ert Apotek utförsäljning av denna presentkartong så du enbart slipper snegla på dom :) Kram Linda

    @Sara: Visst är Weleda härliga, både till baby och vuxen. Jag gillar starkt deras duschkräm och kroppsoljor. Använde även deras havandeskapsolja till gravidmagen vilket gjorde susen.
    Jag tycker också det är viktigt med ekologiska produkter och framförallt till lillan så man vet att det inte är några onödiga tillsatser i produkterna. Själv har jag lite känslig hud och väljer Dermanords ekologiska produkter till mig själv. Underbara! Hoppas du hittar ett paket med Estelle & Thild på ditt apotek Hjärtat!! Trevlig helg! Kram Linda

    @Ylva: Visst är dom fina :) Gå tillbaka du det kommer du inte ångra. Trevlig helg! Kram Linda

    @Jennifer: Hihi, knäskydd var bra tips :) Hoppas du får en härlig helg med dina tre pojkar! Kram Linda

    SvaraRadera
  11. Mitt apotek hjärtat ligger 10 mil bort ;-) Men en barndomsvän jobbar på det apoteket så hon skulle fixa till mig. Längtar tills jag får hem dem :-)

    Kram

    SvaraRadera
  12. @Sara: Vad roligt att du lyckas få tag i ett paket! Det löste ju sig bra även om det är långt till Hjärtat :)
    Kram

    SvaraRadera
  13. Tack för tipset! Jag har en kompis som tjoat lite för just detta märke och det verkar kanon! Sen är det ju inte fel att fynda lite med :)

    Ha en skön kväll!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  14. Heeej!
    Så bra att Lilly känner sig tryggar/sover bättre! Hoppas du också får sovit ordentligt! Kram/ Jennifer

    SvaraRadera