fredag 31 december 2010

Gott nytt år

Bild: www.oru.se
Idag tittar jag bara in här för att önska Er alla ett riktigt GOTT NYTT ÅR! Musiken går hög i högtalarna nu medan maken är på "sov-promenad" med Lilly och jag städar inför kvällens festligheter när vi får besök av vänner. Börjar redan längta efter oxfilén som ska vara hängmörad i minst 12 dagar, inhandlad på en liten lokal köttaffär. Och inte minst svamprisotton som står på menyn. Det receptet måste ni bara få sen, det är så grymt gott.
Sköt om er och njut av årets sista dag!
KRam Linda

4 kommentarer:

  1. Så trevligt att min blogg börjar ta fart med gulliga kommentarer från mina nya bloggvänner :-) Känner att 2011 kommer bli ett bra och spännande år.

    Ha en trevlig Nyårsafton!!

    Stor kram
    Helena

    SvaraRadera
  2. Hej Linda!

    Jag önskar er en fantastiskt fin kväll tillsammans med era vänner och menyn låter vaninnigt god.

    Ett riktigt gott nytt år och ett nytt härligt bloggår önskar jag dig vännen!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Gott nytt år! Hoppas ni får en lyckad kväll. Menyn låter minst sagt smaskig! Kram Sofie

    SvaraRadera
  4. Gott nytt år!
    Menyn lät hur god som helst och jag hoppas att du haft en skön första dag på året.
    Stor kram
    Marie :-)

    SvaraRadera