söndag 28 november 2010

Skyltsöndagen

Underbara raggisar från Canada Snow. (Bild: www.scorett.se)
Idag har familjen promenerat till stan för att titta på julskyltningen. Lilly sov så gott nedbäddad i vagnen så därför promenerade vi även hem. Cirka tre timmars promenad i snöväder känns både i kinderna och benen. Härligt! Men det är också härligt att komma in i värmen. Nu ska fötterna få värme av dagens inköp, ett par mys-pys-strumpor från Scorett. I högtalarna ljuder "Vår jul" med Sanna, Shirley och Sonja. Nu ska här adventpyntas!
Ha en mysig adventskväll!

3 kommentarer:

  1. Vi var också ute och gick på skyltsöndagen igår men inte i 3 timmar för det var -17 grader. Fast det var så mysigt!
    Vilka fina och mysiga sockar du köpt! Här spelas det också julmusik hela tiden och snart blir nog maken less är jag rädd ;-) Det är inte riktigt hans favorit musik.
    Så synd på den apan! Den var ju riktigt söt! Hoppas du får tag på den någon annan stans.
    Vad roligt att du gått kursen. Jag fick en kurs då jag köpte D60:n men har aldrig gått, nu följde det också med en men jag tror jag ska ge den till min bror så han och hans tjej får gå båda två. De har nyss köpt en D3100.
    Stor kram till er! / Sara

    SvaraRadera
  2. Vad härlig din blogg är! Jag ser fram emot nästa inlägg :)

    Marie

    SvaraRadera
  3. SARA:
    Hej! Ojoj 17 minus, då fryser det i näsan :) Förstår att ni inte kunde vara ute tre timmar då. Mysigt att komma hem till värmen och spela julmusik efter en kall promenad. Du får skona maken och spela när han är bortrest :) Min make är inte heller mycket för julmusik. Lilly fick den lila apan istället för den röda. Jag köper så mycket rött så det skadar inte att variera sig lite ;) Hon gillade den som vagnmobil i alla fall. Det är så roligt nu när de små pillar på allt och inget. Hoppas ni får god sömn i natt! Kram från oss

    MARIE:
    Tack! Vad roligt att du hittat hit. Du är välkommen tillbaka :) Nu måste jag rask in och kolla hos dig!

    SvaraRadera