lördag 23 oktober 2010

Tack City Gross

Frukostkasse från City Gross. (Bild: Allt och/eller Inget)
På förmiddagen ringde det oväntat på dörren. Det var en liten kille från en idrottsförening som hade fått uppdraget att dela ut frukostkassar från nyaöppnade butiken City Gross här i närheten. Helt gratis och med en hälsning att vi är välkomna till nya butiken. Snyggt gjort, såklart man kommer besöka butiken och se vad man gillar den. Vad har ni för erfarenheter av City Gross? Jag läste på deras hemsida att de i nuläget inte har självscanning... Så tills de fixat detta kommer vi fortsätta göra de stora inköpen på Ica Maxi. För det är verkligen något som snabbar upp inköpen.
Hur som helst var det fin reklam från City Gross, tack!

3 kommentarer:

  1. vi var på city gross igår (vänd dock och åkte till maxi när vi såg kassa köerna). Jag var mest nyfiken på att få se delikatessdisken som ska vara sååå bra. Ja det var den nog. Igår var det dock lite stökigt och kladdigt bland maten men det får man väl ta dagar som dessa=) Men iaf igår hade de självscanning.......

    SvaraRadera
  2. Vad bra att de har självscanning! Då har de nog bara inte hunnit uppdatera hemsidan.. Tack!!

    SvaraRadera
  3. Karin Sandell2010-10-25 18:36

    Vi fick också frukost igår. Det var ingen som ringde på men jag upptäckte påsen på dörren när jag skulle gå ut. De skickade med kaffe men till nästa söndag ska jag be om lite te och färskt bröd;-)

    SvaraRadera