onsdag 22 september 2010

Snygga gåvänliga

Stövletten Shiver Wedge i jeansblå. (Bild: www.ecco.se)
Har ni sett reklamen för Ecco:s höstskor?! Jag blev överraskad när jag såg att denna stövlett var från just Ecco. Lite nytänk skulle jag vilja säga. Och de har lyckats bra med reklambilden också, den senapsgula, det cognacs-bruna och det jeansblå harmoniserar fint med hösten.
Visst har Ecco bra promenadskor, men annars är det bara enstaka par som har imponerat på mig genom åren. Detta är en av dom. Kul med en färg som ändå passar till mycket. Skulle kunna bli en favorit hon en jeansmänniska. Och kilklack är ju gåvänligt; bra när man ska rulla barnvagn.

4 kommentarer:

  1. På tal om eccoskor skulle jag vilja tipsa dig om de här, helt underbara skorna. Ecco beskriver skon som en löparsko men jag har den för lång (och korta) promenader och tycker den är super. Tror den finns i ett antal färger nu.....
    Klicka in och se vad du tycker. http://www.eccousa.com/shoes/biom/biom-b-womens.aspx

    kram kram//evii

    SvaraRadera
  2. Tack Evii, den ser tuff ut! En sån får jag nog prova när det blir dags för nya promenadskor. Kram kram

    SvaraRadera
  3. Var det de skornaa du hade igår?
    Dessa eccosarna skulle jag oxå kunna tänka mig :-)

    SvaraRadera
  4. Det stämmer Ywonne! De är verkligen sköna och gåvänliga. Finns i svart och brunt också. Skulle passa fint på dig.

    SvaraRadera