torsdag 2 september 2010

Utsövda

Idag är jag inte bara en stolt mor utan även en ganska utsövd sådan. Min tjej sov hela NIO timmar i streck i sin vagga i natt. Helt fantastiskt! När hela familjen vaknade klockan sju frågade maken "Har jag missat att du ammat i natt?" Men det hade han ju inte.
Nu ska vi göra oss i ordning och besöka mina kollegor framåt dagen!
Lilly säger God morgon efter att ha sovit HELA natten från kl.22 till kl.07 (Bild: Allt och/eller inget)
Fast man sovit en hel natt kan det vara gott med en tupplur på förmiddagen . (Bild: Allt och/eller inget)

2 kommentarer:

  1. Kommer ihåg så skönt det kändes när man fick sova en hel natt. Underbart.

    Håller tummarna för att det blir en vana:)

    Tack för alla dina söta kommentarer hos mig.
    Kram J

    SvaraRadera
  2. Va skönt för er!! Har redan glömt hur det var när Vilma var så liten! Tiden går fort!! Hon är så söt lilla Lilly! Men jag minns hur mysigt det var när Vilma sov i knät och det blev alldeles varmt och svettigt=) Nu har jag en "rörlig" tjej (minst sagt) som aldrig sitter still. Så ta vara på allt mys! Kram!

    SvaraRadera