måndag 6 september 2010

Glass på namnsdagen

Vaniljglass med chokladsås på namnsdagen.
Idag har Lilly namnsdag. Tack alla Ni som uppmärksammade mig på detta annars hade jag missat att gratulera henne idag. Jag har väl ännu inte lärt mig allt som en moder ska ha koll på :)
Lilly har fått en glass i namnsdagspresent från kusinerna. Skallran är från Bombadill och finns att köpa i Vilmas Hus, en nyöppnad butik och webbutik. Visst ser det gott ut med chokladsåsen?!
Greppvänlig skallra även för de minsta händerna.

3 kommentarer:

  1. Grattis :), söt hon är! Javisst är bakverken från Bombadill sanslöst fina. Har du sett de gigantiska kanelbullarna man kan sitta på? Hihi.
    Ha det så bra/ EDEN

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket och grattis till din lilla Lilly med :) Kik kid suiten var enormt fin, fina färger.
    Ja Lilly fick hjärttunikan :) hade tänkt köpa den rosa tröjan egentligen men den var slut.
    Det finns för mycket fina höst nyheter nu! I veckan kommer en del vi beställt som jag får ta och visa i bloggen, kunde helt enkelt inte motstå ;)
    Ha det bra! Kram

    SvaraRadera
  3. Grattis Lilly!! Hoppas glassen smakade gott=)) Kram!

    SvaraRadera