måndag 26 juli 2010

Relax-drömmar


Badkaret Monte från Bathlife. Foto: www.bathlife.se



Idag kom nya numret (nr 8 2010) av Plaza Interiör i brevlådan. Jag gillar verkligen när det dimper ned en ny tidning och man har en stund av inspirerande läsning framför sig.
Det första jag fastnade för i detta nummer var det läckra badkaret Monte från Bathlife och jag längtar helt plötsligt väldigt mycket efter ett badkar igen... När vi renoverade vårt badrum på entréplanet rev vi ut det befintliga badkaret till fördel för en dusch och två handfat. Jag älskar att bada så när jag ser ett tilltalande badkar längtar jag verkligen tills entréplanet är färdigrenoverat och vi kan ge oss på källarvåningen istället, för det är där nere som jag har drömmar om ett relax-rum.
Dagens pannrum och tvättstuga, som ligger i anslutning till varandra, vill jag baka ihop till ett härligt relax-rum. Framförallt önskar jag mig ett badkar men om det skulle råka bli en ångbastu dessutom så är väl det okey också ;)

1 kommentar:

  1. Du får komma och basta hos oss innan det blir bastu hos Er!!! Badkaret såg inte fel ut ;)

    SvaraRadera