onsdag 30 juni 2010

Tidningen Trädgårdsliv

Foto: www.tradgardsliv.net
Jag har precis klickat hem en tidningsprenumeration på tidningen Trädgårdsliv. Tack Sofie på Soform för tipset! Jag längtar redan tills tidningen kommer. Först kommer de fyra senaste numren och sedan löper prenumerationen vidare med fyra ytterligare nummer, spännande. Som husägare med totalt uppgrävd tomt, med betoning på totalt, är man i behov av inspiration inför arbetet med att anlägga trädgården. Att tomten blivit totalt uppgrävd har ju självfallet även sina positiva sidor redan; vi har ett dränerat hus, planare marknivåer, nya fina murar och trappor och nysått gräs sedan sex veckor tillbaka. Det är inte en så tokig förutsättning, men det kommer krävas många många fler timmar i trädgården innan den blir trevlig och fin igen :) Ni kommer säkert få se en skymt från trädgårdens framskridande under sommaren.

3 kommentarer:

  1. Jag hittade precid hit via Soform. Jag gillar vad jag ser här och kommer garanterat tillbaka. Trädgårdsliv är en fröjd för ögat, både gällande layout och innehåll. Ett bra köp med andra ord :)

    SvaraRadera
  2. Hej Weronica! Vad roligt att du låter mig veta att du gillar vad du ser, tack för dina fina ord! Nu väntar jag ännu mer på tidningen efter ditt omdöme. Jag är inne och tittar på din blogg då och då redan, tror det var genom Soform som jag hittade den. Gillar den och tittar med glädje in då och då!

    SvaraRadera
  3. Tack snälla för länkningen! Håller med Weronica - du kommer inte att bli besviken på din prenumeration. Tidningen har fantastiskt vackra bilder som man inte kan annat än att inspireras av. Lucky you! ;)

    SvaraRadera