tisdag 22 juni 2010

Idag är en speciell dag





Idag är inte vilken dag som helst, idag är dagen då bebisen beräknats komma! Men än så länge har h*n inte visat några större tecken på att vilja titta ut. Min kompis make undrade om jag svalt min man ;) Misstänker att han fått höra någon "historia" om att jag varit krävande och hård mot maken som sliter med renovering och trädgårdsarbete inför bebisens ankomst. Vet inte om de insinuerade att jag skulle varit SÅ tjatig att jag därför svalde honom eller om det bara var ett mått på hur stor magen blivit ;) Hur som helst, av magens storlek att bedöma borde det väl vara dags snart. Om det blir lugnt här på bloggen ett tag framöver vet ni varför.

2 kommentarer:

  1. Ha ha ha...maken syftade på bilden, han tyckte magen såg stor ut....men det fanns ju vissa "historier" om ditt humör sist ni var här:D....efter en dag i trädgårdslandet
    ;-) Ses en stund imorgon då vännen, så "knip igen" tills dess! Kramisar

    SvaraRadera
  2. Haha, förstod nästan att det var så Fredrik menade. Men jag tyckte det var så roligt sagt så jag kunde inte låta bli att spinna vidare lite på det :)

    Jag hoppas verkligen jag hinner krama om er alla på flygplatsen imorgon innan ni åker! Kram

    SvaraRadera