tisdag 29 juni 2010

Godis, halsband eller godishalsband

Foto: Linda - Allt och/eller Inget
Visst ser pärlorna på halsbandet lika läskande ut som godisbitar. De får mig att tänka på de där godishalsbanden som man mumsade på när man var liten. Godishalsbanden var ju ganska bleka och jag vet egentligen inte varför de var lockande, särskilt goda var de väl inte egentligen... Dessa halsband från Faith har däremot underbara starka färger. Kan man bli annat än sugen på färg såhär års?! Men hur gör man då för att välja - det är något jag är dålig på :) Så idag valde jag inte, jag unnade mig några stycken godisbitar ;) Pärlorna på halsbanden är i färgat trä. Ganska långa, så man kan ha dem antingen ett, två eller tre varv om halsen. Flexibilitet motiverar man sitt köp med då ;) Och har man några färger kan man ju kombinera dessa till många fina kombinationer. Halsbanden är inköpta på Butiken, en av mina favoritbutiker! De har en härlig blandning av kläder, skor, smycken, väskor, inredning, garn m.m. Verkligen värt ett besök om ni är i krokarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar